//Corporate service – Onze dienstverlening op uw maat
Corporate service – Onze dienstverlening op uw maat2018-01-11T12:09:36+00:00

Geen callcenter maar een persoonlijke dienstverlening en advies op maat voor uw bedrijf of KMO.

Zakenreizen – Corporate service, een lokale verankering met een internationale dimensie

Bij Omnia Travel proberen we zo dicht mogelijk bij onze klanten te staan. Zo kunnen we beter inspelen op specifieke reiswensen en -behoeften. In dit kader vinden we het belangrijk om regelmatig met onze klanten samen te zitten en zo het contact vlotter te laten verlopen. Momenteel is Omnia Travel lokaal aanwezig in Leuven (hoofdzetel), Antwerpen, Brussel, Gent, Hasselt en Roeselare. Op internationaal vlak maken we deel uit van Lufthansa City Center (LCC) netwerk.

LCC is een onafhankelijk, internationaal netwerk van middelgrote zakenreiskantoren, dat zich wereldwijd uitspreidt over meer dan 90 landen. Omnia Travel vertegenwoordigt de Belgische tak van het netwerk.

De toevoeging ‘Global Travel’ aan onze naam is een erkenning van onze specialisatie in zakenreizen.

Corporate service - een lokale aanwezigheid met een internationale dimensie

Corporate service, onze dienstverlening op maat

Bij Omnia Travel heeft u als zakenklant de keuze tussen een ‘full-service’ reisagentschap, dienstverlening via een online boekingstool voor bedrijven of een combinatie van beide. Voor grotere budgetten biedt Omnia Travel zelfs de mogelijkheid van een volwaardig Omnia Travel-agentschap binnen uw bedrijf aan. Deze formule biedt diverse voordelen voor een hechtere samenwerking.

Kiest u voor ‘full service’, dan staat u rechtstreeks in contact met uw vaste account manager, ofwel telefonisch, ofwel via e-mail. Kiest u voor de online boekingstool, dan kunt u via de gebruiksvriendelijke, grafische interface zelf vliegtickets, hotels, huurwagens en internationale treintickets reserveren. Deze online boekingstool geeft u tevens de mogelijkheid om zelf bepaalde reisinformatie op te zoeken en eventueel bijkomende diensten of producten aan te vragen.

OMNIA TRAVEL, GEKEND OMWILLE VAN HAAR PROFESSIONELE EXPERTISE

Vluchten

VLUCHTEN

  • Informatie: Omnia Travel werkt met Amadeus (Global Distribution System) dat marktleider is in Europa. Daarnaast doet Omnia Travel beroep op diverse databanken en webapplicaties om steeds de laagst beschikbare tarieven aan te kunnen bieden.

  • Reservatie: Omnia Travel houdt rekening met de voor uw bedrijf opgestelde travel policy.
  • Ticketuitgave ‘Smart Ticketing’ – onze medewerkers zijn echte prijsspecialisten met jarenlange ervaring. Zij staan garant voor de beste tarieven.

Samen met u bekijken we de diverse mogelijkheden van routedeals, airline deals en corporate incentive programma’s.

Dankzij onze internationale koopkracht kunt bij heel wat luchtvaartmaatschappijen van speciale voorwaarden en tarieven genieten.

INTERNATIONALE TREINEN

  • Uitgifte van internationale treintickets.
  • Toepassing en opvolging van corporate programma’s: Corporaterail.be, Green Points, The Card,…
  • Tickets bij vertrek.
  • Ticketless reizen, e-tickets, home prints.
  • Tickets aan groepstarieven mogelijk.
Hotels

HOTELS

  • Competitieve corporate hoteltarieven via Lufthansa City Center.
  • Hotelreservaties in overeenstemming met de richtlijnen van het reisbeleid van uw bedrijf.
  • Wij bieden voordelige tarieven bij hotelverdelers en lokale agenten. Dankzij de bundeling van heel wat hotelaanbieders in één database, Koedia, kunnen wij op elk moment en voor elke locatie nagaan welke verdeler het beste tarief aanbiedt. Onze prijzen zijn steeds op basis van kamer met ontbijt, inclusief taksen. Na boeking krijgt u van ons een voucher zodat u ter plaatse niets meer hoeft te betalen.

BIJKOMENDE DIENSTEN

  • Luchthaventransfers: in binnen- en buitenland.
  • Visumaanvragen: Omnia Travel zorgt voor een snelle en correcte afhandeling bij de ambassades in Brussel. We werken hiervoor samen met een gespecialiseerde partner.
  • 24/7 Travel Helpline: buiten de kantooruren én in noodsituaties kunt u beroep doen op professionele business travel consultants van het Lufthansa City Center. Zij kunnen voor u bestaande reservaties wijzigen en nieuwe reservaties maken indien nodig.

  • Management Information Systems: Op uw vraag zorgen wij voor regelmatige rapporteringen zodat u meteen een duidelijk overzicht krijgt van uw uitgaven. Op die manier kunt u uw budget beter beheren en indien nodig kostenbesparend werken.

  • Beheer van de travel policy: Omnia Travel kan u helpen met het opstellen, communiceren en het controleren van de travel policy. Een correct beheer van de travel policy zorgt ervoor dat uw reisbudget optimaal wordt beheerd, rekening houdend met de noden van uw bedrijf.

  • Key account management: naast de persoonlijke aanpak van onze travel consultants, zal uw Omnia Travel key account manager u op alle mogelijke manieren bijstaan.

  • Reisverzekeringen.
  • Nieuwsbrieven & travel alerts.

AUTOVERHUUR

Voor een huurauto kunnen onze klanten kiezen of ze ter plaatse willen betalen of ze de betaling willen regelen via Omnia Travel. Net al bij hotelreservaties bieden wij voordelige all-inclusive tarieven aan bij verschillende autoverdelers. Zij hebben geen eigen wagenpark maar werken samen met enkele gekende, internationale autoverhuurbedrijven zoals Hertz, Avis en Sixt. Er wordt ook op regelmatige basis samengewerkt met betrouwbare lokale partners. Omnia Travel bespaart u van onaangename verrassingen achteraf, zoals extra verzekeringen, taksen… U ontvangt van ons een voucher zodat u ter plaatse niets hoeft te betalen, tenzij u natuurlijk lokaal nog extra’s regelt.

Autoverhuur

Welkom op onze website