Coronavirus – Informatie over onze service.
Naar aanleiding van de federale maatregelen werken wij momenteel volgens aangepaste openingsuren. Bekijk ze hier. Onze reisagenten staan elke weekdag nog tot uw dienst maar zijn uitsluitend via telefoon, e-mail en chat bereikbaar.

Daarnaast werken onze kantoren en diensten op een lagere bezetting dan normaal. Door het grote aantal vragen die wij van onze klanten ontvangen, kan het zijn dat u iets langer dan normaal zal moeten wachten op een antwoord. Wij behandelen alle vragen in chronologische volgorde op basis van de geplande afreisdata.

Voor vakantie- en groepsreizen die geannuleerd werden omwille van de coronacrisis, voorzien wij een reisvoucher ter compensatie. Deze voucher geeft het recht om binnen de 12 maanden een nieuwe reis naar keuze te boeken bij Omnia Travel. Klanten krijgen bovendien de mogelijkheid om na die 12 maanden een terugbetaling van de waarde van een ongebruikte voucher aan te vragen. Omnia Travel stort het bedrag binnen een termijn van 6 maanden terug.

In deze moeilijke tijden willen wij u graag bedanken voor uw begrip, solidariteit en vooral ook wat extra geduld.

Laatste update: 7 april – 11u13.