Welkom op onze website

Home/Zakenreizen – Op maat van uw bedrijf
Zakenreizen – Op maat van uw bedrijf 2017-05-22T13:34:23+00:00

Onze grootste troef ?
Gepersonaliseerde dienstverlening voor al uw zakenreizen in combinatie met het besparen op uw reisuitgaven.

Persoonlijk account management

Omnia Travel – Zakenreizen gelooft in een persoonlijke aanpak, maar dan één met grondige dossierkennis. Daarom krijgt u van bij de eerste informatie-aanvraag een account manager toegewezen, die u nadien blijft volgen. U hebt de touwtjes in handen, hij of zij denkt met u en soms zelfs voor u mee. Deze manier van werken maakt het u extra gemakkelijk én blijkt uiterst efficiënt: niet zelden kunnen we u hierdoor een grondige optimalisatie van uw reisuitgaven adviseren.

Flexibele dienstverlening

Onze account managers gaan zover u dat zelf wil. Regelt u liever alles zelf? Dan staat onze online booking tool voor bedrijven u tot in de details bij. Geeft u het liever uit handen? Dan krijgt u telefonisch, via e-mail of rechtstreeks in één van onze 6 reiskantoren full service reisadvies. Dat is één zakenreisbureau per provincie: precies om het u nog eenvoudiger te maken. Ook alle opties tussenin behoren tot de mogelijkheden. En voor grotere budgetten, biedt Omnia Travel u een volwaardige afdeling zakenreizen binnen uw bedrijf aan.

Budgetbeheer en -optimalisatie

Efficiëntie is een ingesteldheid. Budgetbeheer is daar niet het doel van, maar vaak wel een aangenaam gevolg. Veel bedrijven en organisaties die hun volledige mobiliteitsbudget door Omnia Travel laten optimaliseren en beheren, kijken verrast op. Cost savings zit ‘m immers op veel plaatsen: vele kleine details, maken al gauw een grote verrassing. Daarbovenop kunnen we u door onze efficiënte manier van werken ook extra scherpe prijzen bieden. Met one-stop-shop facturatie hebt u dan weer een duidelijke inzage in uw kostenstructuur én hoeft u maar één keer te betalen: met kredietkaart of per overschrijving.

Omnia Travel - Zakenreizen blinkt uit in:

U hoeft ons niet op ons woord te geloven. Uit een klantentevredenheidsenquête uit 2015 blijkt dat Omnia Travel uitblinkt in:
  • persoonlijke dienstverlening
  • grote flexibiliteit
  • professioneel budgetbeheer
  • snelle opvolging
“Good follow up, fast answers by email, good reachability by phone, pleasant and efficient contact person.”
Traveler - Bert Van Loock
“The assistance I receive is prompt, accurate and meets my needs.”
Traveler - Anonymous
“Fast response, helpful and kind travel agents. Professional attitude”
Booker - Hanna Csonka

Realtime risicobeheer

De reissector is een vluchtige wereld. Uw account manager houdt echter voor u de vinger aan de pols. Met realtime travel alerts verwittigt hij u meteen wanneer een interessante aanbieding voor u beschikbaar is. Wanneer u zich in het buitenland bevindt, volgt hij of zij u evenzeer met argusogen. Op die manier is de juiste oplossing nooit veraf.

Lokaal verankerd, internationaal netwerk

Omnia Travel wil in elke situatie zo snel mogelijk op uw reiswensen en behoeften inspelen. Daarom is uw Omnia Travel account manager nooit veraf.
Omnia Travel beschikt hiervoor over 6 provinciekantoren en een efficiënte corporate online booking tool.
De lokale verankering wordt geruggensteund door een sterk internationaal netwerk: het Lufthansa City Center netwerk geeft ons de nodige slagkracht om u 24/7, ook als u veraf bent, te helpen.

Goed om te weten: deze wereldwijde alliantie heeft niets te maken met de gelijknamige luchtvaartmaatschappij !

De voornaamste voordelen voor u zijn:

  • 24/7 travel helpline buiten de kantooruren, en in noodsituaties
  • Competitieve tarieven bij diverse leveranciers, over de landsgrenzen heen
  • Samenwerkingsverbanden met internationale accounts
  • Uitwisseling van informatie en samenwerking met partner reiskantoren in meer dan 80-tal landen
Zakenreizen - Lokaal verankerd Internationaal netwerk

Nieuw! Paniekknop

De veiligheid van onze klanten is voor ons van levensbelang. Omnia Travel volgt nauwgezet welke reizigers naar welke bestemming zijn gereisd. Zodat we snel de cruciale informatie kunnen geven, mocht er ergens een crisis zijn. Bent u op zakenreis en hebt u zelf snel hulp nodig? Dan kunt u 24/7 bij ons terecht: tijdens de kantooruren in onze kantoren, buiten de kantooruren op de Travel Helpline van Lufthansa City Center in Berlijn.

Online booking tool voor bedrijven

De online booking tool vergelijkt u nog het beste met een travel portal op maat van uw bedrijf. De technologie die we hiervoor gebruiken heet Cytric en is zo ontworpen dat u efficiënt en kostenbesparend te werk kunt gaan voor het boeken van uw volledige zakenreis. Appelen worden met appelen vergeleken, peren met peren (vb. lowcost vs lijnvlucht). Zodat u met kennis van zaken en volgens de policy van uw bedrijf de juiste reservaties kunt doen. Ook bijkomende diensten zoals een auto huren zijn geïntegreerd. Die integratie maakt dat u op het einde ook over 1 globale factuur beschikt. Dat is gemakkelijk, overzichtelijk en u hoeft maar één keer de credit card boven te halen.

Meer info over uw zakenreizen online boeken met Cytric.

LCC Mobiele App

De LCC Mobiele applicatie laat reizigers toe om hun reisdetails terug te vinden en te beheren op elk moment en op elke plaats. Verbindt u waar en wanneer dan ook, en geniet van de essentiële diensten tijdens elke fase van uw reis, inclusief vluchtstatus, wegbeschrijvingen, weersvoorspellingen en valutaberekeningen.

Meer info over de LCC Mobiele app.